RSS

Şase stele frumuşele (BLOG OF THE YEAR 2012)

15 Dec

Blog of the Year Award banner 600

Având în vedere ca am primit şase stelute la  Blog of The Year 2012 se cuvine sa multumesc frumos celor care m-au nominalizat, si ii voi trece în ordine cronologică, că altfel, sunt toţi la fel de importanţi şi dragi mie. Aceştia sunt: Allure, Sorina, Angelaglobal, Diana si Dan, Litere stacojii si Cristi M.

Acum regulile.

1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.

2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.

3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award – http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționînd regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!

4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia

5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 5), putînd astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă

6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmînat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuînd colecționarea stelelor (maximul este de 6).

Nominalizările mele sunt:

psi
Geanina
Personalitate autentica
Scorpio
Tibi
Domnul Bob
Mihaela C.P.
Almanahe
Carmen Pricop
Alex
Litere stacojii
Cam asta a fost. O seara placută tuturor.

 
40 comentarii

Posted by pe decembrie 15, 2012 in Provocari

 

40 responses to “Şase stele frumuşele (BLOG OF THE YEAR 2012)

  1. Tiberiu Orasanu

    decembrie 15, 2012 at 11:35 pm

    Mulţumesc frumos pentru nominalizare, este a treia dar, te anunţ şi pe tine cu tot respectul că eu nu particip. Fără supărare, da? :)

     
    • dordefemeie

      decembrie 15, 2012 at 11:37 pm

      Desigur. Nici eu nu aveam de gand, dar când s-au făcut şase m-am razgândit :-)

       
  2. Kristi

    decembrie 16, 2012 at 12:13 am

    Felicitări!…:)

     
  3. Scorpio

    decembrie 16, 2012 at 8:55 am

    Aaaa, nu stiu cu ce se mananca, dar iti multumesc. :)))

     
  4. Ana Maria

    decembrie 16, 2012 at 10:09 am

    Felicitari maxime! :)

     
  5. ferragudofan

    decembrie 16, 2012 at 11:03 am

    congratulations and thank you for sharing the award!

     
  6. psi

    decembrie 16, 2012 at 11:05 am

    mulțumesc frumos. am primit la steluțeeee cât să colorez cerul cu ele dar, ca și tibi, nici eu nu dăruiesc steluțe mai departe. eu am ales să vă mulțumesc tuturor pentru ceea ce faceți, pentru că sunteți și vă dăruiesc îmbrățișarea mea.
    cu drag.

     
    • dordefemeie

      decembrie 16, 2012 at 11:40 am

      Eu primesc imbratisarea cu cea mai mare placere :-)

       
      • psi

        decembrie 16, 2012 at 11:49 am

        promit: câdva va fi și reală! :)

         
        • dordefemeie

          decembrie 16, 2012 at 11:50 am

          Ca doar nu e asa departe Brasovul de Bacau :-)

           
        • psi

          decembrie 16, 2012 at 11:52 am

          nimic nu e departe când vrei să fie de fapt… aproape. o să vezi! ;)

           
        • dordefemeie

          decembrie 16, 2012 at 11:52 am

          Abia astept… sa VAD :-)

           
  7. Allure

    decembrie 16, 2012 at 12:28 pm

    Felicitări, dor – vezi ce repede s-au strîns? :)

     
    • dordefemeie

      decembrie 16, 2012 at 12:30 pm

      Da, neasteptat de repede :-)

       
      • Allure

        decembrie 16, 2012 at 12:45 pm

        Așa e cînd ești citită cu plăcere – devii celebră :)

         
        • dordefemeie

          decembrie 16, 2012 at 1:07 pm

          Sa nu exageram :lol:

           
        • Allure

          decembrie 16, 2012 at 1:11 pm

          Ei, știi la ce mă refer :P Doar n-ajungem să semnăm autografe acuma :lol:

           
        • dordefemeie

          decembrie 16, 2012 at 2:09 pm

          Da, multumesc oricum :-)

           
  8. LItere Stacojii

    decembrie 16, 2012 at 12:57 pm

    Multumesc muuul!!
    esti o scumpa :)

     
  9. Alex

    decembrie 16, 2012 at 1:14 pm

    Mulţumesc mult pentru nominalizare. Mă onorează că m-ai ales.
    Îţi doresc o zi minunată! :-)

     
  10. vesnic indragostit

    decembrie 16, 2012 at 9:39 pm

    Primeste si din partea mea sase stelute Stea frumoasa ce esti!

     
    • dordefemeie

      decembrie 16, 2012 at 9:41 pm

      Multumesc. Nu stiu ce o sa ma fac cu atatea stele… :lol:

       
  11. PersonalitateAutentica

    decembrie 19, 2012 at 10:31 am

    iti multumesc din suflet ma simt onorata..imi voi face timp in acest week sa vad …daca particip si eu! in rest mult succes participantilor!

     
  12. ellyweiss

    decembrie 19, 2012 at 10:34 pm

    Felicitari pentru pleiada de stelute! Sunt meritate.

     
  13. belgianca

    decembrie 20, 2012 at 10:21 am

    oau! ai sase stelute! felicitari!

     
    • dordefemeie

      decembrie 20, 2012 at 10:27 am

      Nu stiu ce voi face cu ele dar multumesc :-)

       
  14. ellyweiss

    decembrie 27, 2012 at 1:34 am

    De fapt ai chiar 7. Una e la mine pe blog :)
    http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/12/cat-doi-generali.html

     
    • dordefemeie

      decembrie 27, 2012 at 2:42 pm

      Da, se pare ca sunt sapte, lucru pentru care trebuie sa-ti multumesc :-)

       

Tu ce parere ai?

 
Urmăresc

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.

Alături de 375 de alți urmăritori

